Pan i Władca
Anetheron 4 249 000 HP
Enrage Timer - 10 minut
Abilities:
Carrion Swarm - 4,250-5,750 Shadow dmg w losowego gracza i wszystkich w linii prostej od Bossa do targetu. Nakłada na 15sek debuff redukujący castowany przez nich heal o 75%. Rzucany na radian 60%
Sleep - usypia losową osobę na 10sek.
Vampiric Aura - kiedy rzucona leczy Anetherona za 300% jego dmg. Trwa 5sek.
Inferno - targetuje losową osobę zrzucając na nią Towering Infernala, towarzyszy temu Inferno Effect na graczy w zasięgu 10 yardów zadający około 2,5k Fire dmg i stunujący na 2sek.
Towering Infernal - posiada Immolation Aurę. Jeżeli znajduje się w okolicy Anetherona może otrzymać Vampiric Aurę, przez co będzie się leczyć za 200% tworzonego dmg. Posiada ok. 220k HP.
Taktyka:
Boss tankowany najlepiej przez Warriora, powinien być trzymany tam gdzie wcześniejszy Boss, czyli koło góry z krasnalami. Tanka powinien odleczać jakiś Drut Resto oraz inny dowolny Healer - Drut Resto ze względu na to, że może rzucać HoTy, a często się zdarza, że oboje Healerzy dostają Sleep'a. Obaj Healerzy stoją na górce z krasnalami.
Pozostali Tankowie powinni jak najszybciej odciągać Infernale z dala od Healerów i Melee DPSów na drugi koniec wioski, tam Ranged DPS powinien zabijać je jak najszybciej - żeby w miarę sprawnie to szło nie powinno być naraz więcej niż dwóch Infernali. Każdy Tank trzymający Infernale powinien mieć przypisanego Healera. Melee DPS bije tylko Bossa, reszta Raidu powinna być w miarę rozstawiona, ponieważ Infernale najczęsciej pojawiają się w większych zgrupowaniach.
Na Tego bossa co Gildia to taktyka - my wypróbujemy taką:
Rdps i Heale stoją rozstawieni w 4 grupkach na rogach kwardatu - po 2 heali na grupkę
Kto dostanie Infernala łyka Healing pote / kamyk od locka - biegnie w stronę omarkowanego tankadina
Wszystkie osoby z pobliża tej, która ma infernala rozbiegają się na boki - nikt nie stoi na drodze do tankadina
Tankadini mają 1 heala z przydziału
Na tankadinów idzie bezzwłocznie MD ( Tarcza + Egzorcyzm + Judgement of righteneous)
Na bossie cały czas jest trzymany Mortal Strike + Aim Shot + Poisony na zmniejszony Heal
Jedynym problemem na tym bossie będzie NIE PADANIE od spawnujących się infernali - więc zalecam każdemu złąpać ADHD
bez kończenia castów, szybka reakcjam ogar co się dzieje - uciekać i spamować Healem we wszystko co się rusza
Na 40% Tank odwraca Anetkę w stonę Jainy, i podciąga tak, by się pulnęła i pomogła bić dający tym samym Aurę na spiryt - potencjalnie wszystkim grupom - więc o manę się nie martwcie.
Offline