#1 2013-08-06 13:53:06

Drax

Pan i Władca

Zarejestrowany: 2013-06-24
Posty: 59

Gurtogg Bloodboil

Health -     3,983,700

Skład:
2-3 tanków (muszą być mocno ubrani i klepać w przybliżeniu podobny tieter)
8-10 Heali (Muszą być MOCNO ubrani i mieć pasję do leczenia)
Reszta dps, bez różnicy jacy.

Abilities:
Melee: 6k w palte (9k crushing, nawet 20k we szmaty)
Fel Acid Breath: 10 yard AoE Nature debuff walony w losowego melaka, za 2750 nature damage co 5 seconds przez 20 seconds, resistible, Cloak of Shadows to ściaga.
Arcing Smash: 5k damage 4 yard range cleave na wszystkich przed bossem, 10 sec cooldown.
Berserk: Po 10 minutach Gurtoggs klepie 500% mocniej i 150% szybciej

Faza 1
Bloodboil: debuff rzucany co 10 sec na 5 najdalej stojących osób od bossa (wygląda jak lockowe Seedy - takie małe czerone kulki), 600 damage co sekundę przez 24 sec. Nie można zrezistowac, zdispelować. ARMOR, resilience i Shadow Embrace zmniejsza obrażenia. Można usunąć przez Ice Block i Divine Intervention. STACKUJE SIE - przy 5 stackach 3k co sekundę.
Acidic Wound: stackujący sie debuff nakładany przy mele hit'cie co 2 sec. Uwalniasz sie od niego jeżeli przez 60 sekund boss cię nie uderzy. Zmniejsza armor o 500 i ticka po 250 damage za stack. Nie da sie zdjąc. Można mieć na to dodge/parry/miss.
Eject: Odkopuje Main tanka i zmniejsza threat (Dokładnie tak jak na Voidzie)
Bewildering Strike: Disorient na Main tanka tak jak Scatter Shot), na 5 sekund Boss przerzuca sie na 2 osobe w tabeli threatu (tak jak Slayer na SWP)
Arcing Smash nakłada / odświeża the Acidic Wound.

Phase 2 only
Fel Acid Breath castowany tylko na gościa z Fel Rage.
Arcing Smash obrażenia zwiększone do 12k i nakłada coś jak Mortal Strike na 6 sekund.
Fel Rage (na gościa): co półtorej minuty walki Boss przez 30 sekund zmienia target na randomowego gracza z raidu i zaczyna go okładać.
Fel Rage (na bossa): stackuje sobie buffek zwiększający mu dmg i zmusza go do bicia losowo wybranego gracza.
Acid Geyser: 5k nature damage 5 yard AoE dookoła gościa z Fel Rage - tylko 1 raz - na poczatku 2 fazy, kiedy gracz wybiera sobie gościa do fel rage.
Insignificance: Na tej fazie Gość z Fel Rage dostaje 5 milionów threatu, a reszta raidu NIE POWODUJE threatu --- wolna napierdalanka.

Fel Rage

The Fel Rage Nakłada na WYBRAŃCA:
+15k Armor
+30k Health
+100% Healing done (healing doubled)
+300% Damage done (DPS quadrupled)
+100% Size (character size doubled)
Gurtogg Bije tylko tego WYBRAŃCA. Chyba że on zginie. LUB użyje Vanisha, Bańki, Ice blocka, Feigh Death ( - 200 dkp). Wtedy zmienia aggro na drugą osobę w tabeli, która instantowo umiera, gdyż nie dostała takich zajebistych bonusów w/w.

WSKAZÓWKI NA FEL RAGE (prosto z wowwiki):

Druid: First, Barkskin. After that, go Bear Form immediately. Frenzied Regeneration heals for double the usual amount, use it wisely. Keep Demoralizing Roar up.
(Chyba że jesteś drzewem - wtedy Barskin -- Instanty na Siebie -- stackujesz lifeblooma, i leczysz sie na Full w przypadku gdyby ten heal nie wystarczał dopiero próbujecie patentu z misiem)
Hunter: Hit Aspect of the Monkey as soon as possible, since it's impossible to move away from him, deal melee damage. Use Deterrence if available.
(Warto postarać sie żeby Twój pet żył do Fel rage --> odpalasz Beastial Wrath i aggresive niech zrobi większy dmg od Ciebie) Never use FD
Mage: Use Ice Armor and Ice Barrier as often as possible. Switch on Mana Shield while the Mortal Strike debuff is in effect. Nuke with instant or uninterruptible attacks (like Fire Blast or Ice Lance). Never use Iceblock
Priest: Use Dispersion if available. Use Power Word: Shield on every CD. Keep Renew up and spam Flash Heal on self. Be prepared to use Desperate Prayer (if available) ( Najbardziej przerąbana klasa - jak to przeżyjecie to ukłony dla heali. Inner Fire co CD)
Rogue: Use all DPS enhancing cooldowns. Hit Cloak of Shadows when he uses Fel Acid. Save Evasion for the Mortal Strike debuff. Do not Vanish
(Jeżeli dostaniecie fell rage to gratuluje 3k dps na bossie)
Shaman: Enhancement Shamans should use Shamanistic Rage. Resto shamans must not forget to Earth Shield themselves. If the shaman has a two handed weapon equipped, it is recommend to equip a shield for extra armor until the FR is gone.
Warlock: First, Metamorphosis if available. Spam Drain Life, ignoring interrupts. Keep up Siphon Life if available, use Death Coil when low on HP
(Olać to pierdzielenie - Spam Shadowboltów, pod koniec FR nawalacie wszystkie DoT jakie macie, agony itp)
Warrior: Switch to Defensive Stance and equip 1H + shield. Do not use Death Wish
(Olać to pierdzielenie ---> Full napierdzielać --- chyba że heal jest tragiczny to wtedy stosować sie do wowwiki)

Fell Rage z punktu widzenia raidu:

1) Przed FR bedzie krzyczane: ROZSTAWIC SIE!!! --> nie stać blisko siebie itp.
2) Ktoś stojący koło Ciebie dostał FR? -- Healthdtone / Healing Potka --> UCIEKAJ - przed bossem może być tylko gościu, który dostał FR
3) Dostałeś Fel rage? -- STOISZ w miejscu, tylko przekręcasz bossa tak, by patrzył się w stronę jakiejś ściany / wodospadu. Jeżeli stoisz na środku to możesz go podciagnać NIECO bliżej ściany, żeby wiecej miejsca było. Reszta stosujesz sie do wskazuwek w/w.
4) W party do której należy gość, dostający FR ---> PALIMY HERO!

Fell rage z punktu widzenia Heali:

1) Spam heal
2) Jeszcze większy Spam Heal
3) Spam Heal przede wszystkim w gościa z FR
4) Kartofle (Earth Shield od Rshama) na gościu z FR co CD
5) Jak mamy jakiegoś ogarnietego Palka można rzucić Bleasing od Sacriface na gościa z FR (szczególnie jeśli to jest Priest)

http://img.hellground.net/dt/ZXQK/maxresdefault.jpg

Walka:

1) Po pullu tanki nabijają sobie tieter. DMG zaczynamy PO PIERWSZYM FELL RAGE
2) Grupa numer 5 -- 5 pancernych z wysokim ARMOREM i Ressilance (PvP) pilnuje by stać najdalej od bossa i zbierać na siebie Bloodboile. Odleczani będą przez Hpalka, który będzie w tejże grupie, 1 CoH i ewentualnie reszta heali pomaga.
3) PRZYNAJMNIEJ 2 tanków ma być pierwszych w tabeli Tieteru i mają mieć przynajmniej 40k przewagi nad następną osobą.
4) Docelowo przez 40 - 50 sekund tankuje 1 tank, potem ma tankować drugi. Jeżeli po 45 sekundzie drugi nie może przebić pierwszego w aggro -- Bleasing of Protection.
Spowodowane to jest Stackującym się Acid Wounds.
5) Po 80 sekundach walki wszyscy rozbiegają sie i odleczają, przygotowując do zmiany fazy na FR

Zmiana fazy - wszyscy w rozsypkę, oleczać i nawalać bossa.
Zmiana ponowna na pierwszą --- Boss biegnie na tanka, który tankował przed FR, Wszyscy mają mu zejść z drogi i zrobić przejście, eby nikogo nie zabił Cleavem i Rzyganiem. Tanki znowu klepią tieter, heale znowu lecza tanków i GRUPĘ 5 z Bloodboilami.

Fell Rage:
Heroismy i full dopałki zostawiamy sobie na Fell Rage  - odpalane jest w grupie, do której należy gość z Fell Rage.
Tuż przed fell Rage NIKT nie stoi tuż przy ścianie / przy teksturach --> rzucanie fell rage połączone jest ze zwiększeniem wielkości gracza. Stojąc przy ścianie możecie zablokować mechanizm FR i nie dostać bonusów, a w skrajnych przypadkach - wpaść w tekstury -- WELKOME TO HELLGROUND

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.polisheliteclan.pun.pl www.nc10.pun.pl www.irpminecraft.pun.pl www.fairest-mg.pun.pl www.sagaonaruto.pun.pl