#1 2013-07-20 00:40:28

Raerlin

Użytkownik

Zarejestrowany: 2013-07-20
Posty: 15

Raerlin - Fire Mage

Nick: Raerlin

Klasa: Mage

Wiek: 28

Ile grasz w WoW: Od wyjścia TBC z dużymi przerwami. W sumie to nawet w classica grałem, ale wtedy to było bardziej levelowanie niż jakiekolwiek raidowanie.

W jakich godzinach jesteś online (od - DO!): W tygodniu zwykle ~ 18 – 24, w weekendy różnie, ale raczej w godzinach przed wieczornych.

Build: 6/44/11 Fire

Itemy(gear) – (green/rare/epic): W większości epic

Screen ze statami - bez bufow:

http://imageshack.us/a/img706/4647/jaod.jpg

Screen z okna logowania:

http://imageshack.us/a/img22/4772/alkk.jpg

Link do HellGround Armory: http://armory.hellground.net/character- … &n=Raerlin

Czy zaznałeś się z regulaminem gildii(tak/nie): Tak

Jesli posiadasz inne postacie na serwerze wypisz je (nick/klasa): Żadnych godnych nadmienienia (gram na Alliance od 4-5 miesięcy, a dwie postaci z hordy usunąłem)

Doświadczenie w instancjach raidowych (tak/nie, jakie bossy)

Gruul's Lair 2/2
Maghteridons' Lair 1/1
Serpentshire Cavern 6/6 (Lurkera i Hydrosa biłem na globie)
The Eye 4/4
Hyjal Summit 5/5
Black Temple 2/9

* MH i BT raidowałem na hordzie w gildii Revived. Było to 2 lata temu, więc moja znajomość taktyk tego kontetnu wymaga odświeżenia... Gdybyście mnie przyjęli to się od razu za to zabieram.

Ressistance sety:
Shadow ressistance set (tak/nie): Nie

Posiadanie addonów i programów (Tak/Nie)

- Mumble v1.2.0 (komunikator głosowy): Szczerze? Nie mam. Mam wersje 1.2.3. Jak zobaczyłem, że używacie 1.2.0 to zacząłem go szukać w necie, ale nie potrafię znaleść. Jeżeli dacie mi namiary to nie ma problemu by zainstalować.
- Czy posiadasz mikrofon: Tak
- Omen threat meter: Nie
- Timed: Nie

* Do mierzenia aggro używam DTMa, ale jeżeli wymagane jest posiadanie Timeda lub Omena to nie widzę problemu w zainstalowaniu.