#1 2013-06-25 14:23:34

Drax

Pan i Władca

Zarejestrowany: 2013-06-24
Posty: 59

Fale --> czyli co kto i jak

Skład:
1-2 tankadinów (w tym jeden sensownie ubrany)
2-3 Feral, Warków - pancernie ubranych
7-9 Heali - w zależności od składu
Maxymalnie dużo AoE Dps

http://img.hellground.net/di/734W/MH.png

Do Rage:

Ghule - nic nie robią - łapie tankadin
Crypt Friend (Pająki) - rzucają siatki łapie tankadin - w sytuacji awaryjnej Bleasing of Freedom lub Free Action Potion
Necromancery - ciskają Shadow Boltami za ładnych parę klocków -
reszta tanków i bardziej pancerni melasi jak najszybciej aggrują je na siebie, żeby bolty nie leciały w tankadina i zaciągają do AoE
( to jest główny cel do bicia dla Melasów )
Abomination - potrafią BARDZO mocno przyłożyć 
--> jeżeli Tankowie nie mają na głowie Necro wyłapują tych brzydali pojedynczo lub po 2 i sprowadzają do AoE
--> jeżeli Tankowie skupiaja sie na necro - 1 lub 2 Abo moze być na Tankadinie (w zależności od gearu) reszta idzie w Shackle + Rootsy

Fale są pulane przez Tankadina tarczą + Consa - potem biegnie na górkę mijając po drodze postawione Earthbind Totemy

Do Anetki:

To samo co wyżej tylko dodatkowo:
Banshee -- Łapie Tankadin -- rzucają na siebie bańki stając sie IMMUNE na Spell Damage
--> Jeżeli Heal wyrabia - melasi biją od początku do końca banshee. w Innym wypadku najpierw Necro

Fale są pulane przez Tankadina tarczą + Consa - potem biegnie na górkę mijając po drodze postawione Earthbind Totemy

Po ubiciu Bossa (i Sweet Foci) cały raid ucieka do Horde Base, jedna wyznaczona osoba kopie skałki i oddaje gemy do GB.
W miedzy czasie RL odpala event, demony niszczą Alliance Base.

Do Kazka:

To samo co powyżej tylko dodatkowo:
Gargoyle --> badziewie wylatujące z 2 stron - tankowane pod Thrallem przez Tankadina / Rdps
--> Na fazach z Gargulcami Cały raid biegnie pod Thralla - na drodze zostaje 1 Tankadin i 1 heal (najlepiej shaman stawiający Eartbind Totemy)
Frost Wyrm --> tankwany przez Thralla
--> na 6 falli ubijamy razem z Gargulcami
--> na 7 falli NIKT nie idzie pod Thralla i nie bije Smoka - Raid ubija Ghulle i Abo.
THrall sam sobei poradzi ze smokiem - WAŻNE by nikt nie złapał combatu od smoka...
po ubiciu 7 fali zbijamy 8 fale (smok nadal żyje) i mamy czas rebuffnąć i odregać zanim Thrall dobije smoka i przyjdzie Boss

Do Azgalora:
Teraz zacznie się taniec.

1 fala jest najgorsza - Shackle i rootsy na Abo - reszta łąpie Necro

Giant Infernal --> przejebane... w obozie spadają z niebe meteoryty w losowych miejscach spawnując Infernale
--> Zadają AoE damage dookoła siebie
--> Locki rzucają Banishe  i ewentualnie Enslave Demon na 1-2 infernale
--> heale spamią jak szaleni we wszystko dookoła co się rusza

Fel Stalker --> fellhuntery, biegną od strony ghuli - BURN MANA - tankowani przez Tankadina
--> na 4 i 7 fali (cały raid stoi przy Thrallu) Tankadin pulla tarczą wali conse i trzyma się daleko z przodu rzucając conse co kawałek
Niezwykle ważne są tu Earthbind totemy, które ułątwiają budowanie aggro
--> na 5 fali - 2-3 Abo na tankadinie - żeby dużo obrywał i miał manę na consy (Rank 3-4 są tu bardzo przydatne)
--> na ostattniej podobnie jak na piątej

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.irpminecraft.pun.pl www.nc10.pun.pl www.bbo.pun.pl www.sagaonaruto.pun.pl www.fairest-mg.pun.pl